niedziela, 17 lutego 2019

Chusta entrelac

Dzisiaj pokażę Wam chustę, którą w zasadzie zrobiłam jakiś rok temu w ramach przerabiania domowych zapasów. 

Włóczka: Madame Tricote Merino Gold Batik Design 
Druty/szydełko: druty 5 mm 

Robiłam już kilka robótek entrelakiem,były to szale (z których jeden jeszcze nie doczekał się schowania nitek). Oba szale miały małe elementy, a mi się zachciało spróbować czegoś z większymi kwadratami. Tak powstała ta chusta. W sumie robiłam ją bez większego przeznaczenia. 


Nawet nie zmierzyłam chusty, więc nie podam jakie ma wymiary. W każdym bądź razie nie mogę jej złapać za dwa brzegi i rozciągnąć na całą szerokość. 


Muszę poszukać na nią chętnego, bo zrobiłam ją jako zachciewajka robótkowa bez przeznaczenia dla kogokolwiek ;) Wam też się zdarza zrobić coś bez przeznaczenia? Bo Wam się spodobało? Dajcie znać w komentarzach :) 

4 komentarze:

  1. Jest piękna! Może interesowałoby Cię coś ode mnie na wymianę??? Ma śliczne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ok, napiszę do Ciebie i ustalimy szczegóły :)

      Usuń
    2. Hej, a może podoba Ci się ten dywanik na wymianę??
      http://grandmothermartha.blogspot.com/2018/09/szaro-pastelowy-dywanik-recyklingowy.html

      Usuń