środa, 27 marca 2019

Czapki i kominy

Czapeczki z poniższego zdjęcia powstały już dość dawno w ramach wykorzystania zbędnych niepełnych kłębków. Po wielu miesiącach powstały do nich kominy, a wszystko to w ramach Serdecznych Dziergadełek dla dzieci z Domu Dziecka. 





Włóczka: Red Heart Lisa, Himalaya Everyday 
Druty/szydełko: druty 3,00 mm i 3,5 mm

Tych czapeczek nie pokazałam tutaj, bo sama nie wiedziałam jakie będę mieć wobec nich plany. Myślałam o sprezentowaniu ich, ale nie wyszło. Czapki czekały w szafie na swoje przeznaczenie i akurat pod koniec grudnia wyszła szybka akcja, dorobiłam tylko kominy i zestawy gotowe. 


Do czerwonej czapeczki udało mi się znaleźć włóczkę w takim samym kolorze. Natomiast beżowej nie miałam już, więc dobrałam kolor z posiadanych włóczek. Padło na niebieski, właściwie chabrowy. Według mnie fajnie się to komponuje, a Wam jak się podoba takie zestawienie? 


Modele na tych zdjęciach to moi synowie. Są nieco starsi niż dziewczynki, dla których są zrobione zestawy, więc są na nich dość opięte, a kominy mogą się wydawać lekko za krótkie. Dla właścicielek powinny być. 


I tak z przerobionych kilku zbędnych motków ucieszyły się dwie dziewczynki :)

2 komentarze: