niedziela, 15 lutego 2015

wielkanocnie

Niby dopiero luty, ale już zrobiłam koszulki na jajka. 



Te są dla koleżanki, a dla mnie jeszcze będę robić. Jest ich dziewięć, po 3 jajka jednym wzorem w kilku kolorach. Robiłam je na szydełku nr 1,25 kordonkami Maxi i Maya. Wzory są do znalezienia w Internecie pod hasłem "szydełkowe koszulki na jajka wzory". Znalezione wzory średnio mi pasowały na jajka o wysokości 7 cm, były za duże i zmieniałam je w trakcie robienia. Tutaj widać je w zbliżeniu:



Poza tym zrobiłam dwie serwetki. Pierwsza jest zrobiona na szydełku nr 1,5 kordonkiem białym Maxi i na około otoczona zielonym kordonkiem Maya. Ma 48 cm średnicy.


Druga również została zrobiona szydełkiem nr. 1,5 i białym kordonkiem Maxi oraz żółtymi Maya. Ta ma średnicę 38 cm.


Wzory do obu serwetek są wzięte z gazetek ze wzorami.

Niedługo pokażę niebieski sweter, bo skończyłam go wczoraj, ale nie schowałam jeszcze nitek i zrobiłam zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz