wtorek, 26 lipca 2016

Temperature blanket 2016 - pół roku

Minęło pół roku odkąd zaczęłam temperature blanket 2016. Koc przybrał spore rozmiary i jedyne miejsce, gdzie mogę mu jeszcze robić zdjęcia to łóżko. 



Czerwiec był bogaty w ciepłe kolory: pomarańczowy, czerwony i bordowy. W końcu nadeszło lato :) 


W czerwcu  dodałam 4 kwadraty w kolorze ciemnożółtym (16-20 stopni Celsjusza), 12 kwadratów w kolorze pomarańczowym (21-25 stopni Celsjusza), 9 kwadratów w kolorze czerwonym (26-30 stopni Celsjusza) oraz 5 kwadratów w kolorze bordowym (31 i więcej stopni Celsjusza)

Łącznie od początku roku daje to:  
  • 1 granatowy element (-11 - -15 stopni Celsjusza), 
  • 7 ciemnoniebieskich elementów (-10 - -6 stopni Celsjusza) 
  • 9 jasnoniebieskich elementów (-5 - -1 stopni Celsjusza) 
  • 30 ciemnozielonych elementów (0 - 5 stopni Celsjusza) 
  • 44 jasnozielonych elementów (6 - 10 stopni Celsjusza) 
  • 25 jasnożółtych elementów (11 - 15 stopni Celsjusza) 
  • 15 ciemnożółtych elementów (16 - 20 stopni Celsjusza) 
  • 30 pomarańczowych elementów (21 - 25 stopni Celsjusza) 
  • 12 czerwonych elementów (26 - 30 stopni Celsjusza) 
  • 6 bordowych elementów (31 stopni Celsjusza i więcej)
Na zdjęciach nie ma dwóch ostatnich dni czerwca w kolorze czerwonym i bordowym. Zabrakło mi kremowej włóczki na tło i kolorowe kółka czekają na zrobienie przeze mnie zamówienia i dostawę włóczki. 



W wakacje robienie koca idzie mi mozolnie, głównie z powodu ciepła. Koc jest z akrylu i trochę grzeje ;) Poza tym mam problem z dostaniem potrzebnych mi kolorów w jednym sklepie, a w tym, w którym do tej pory kupowałam akurat brakuje kremowego koloru. W miarę możliwości koc będzie dalej robiony, a efekty swoich prac pokażę w październiku :) 


9 komentarzy:

  1. Piękny kolorowy koc.Pracy dużo wlozylas.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ;) Fajny taki kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoj fotografuję na podłodze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dość wąskie pomieszczenia, a po bokach meble i w sumie już nie bardzo się ten koc mieści ;)

      Usuń
  4. Super wygląda taki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koc coraz piekniejszy:) Podziwiam Cię za wytrwałość:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) teraz chwilowo zastój. Dzisiaj z paczkomatu odebrałam beżową włóczkę, więc będę mogła ruszyć dalej :)

      Usuń
  6. Kocyk jest rewelacyjny , też mi się taki marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dopiero połowa, ale dotychczasowy efekt mi się podoba :)

      Usuń