poniedziałek, 10 listopada 2014

żółto brązowy sweter w warkocze

Trochę czasu mi to zajęło, ale zrobiłam sweter dla starszego syna. Wczoraj mieliśmy rodzinną imprezę i chciałam mu zrobić coś do białej koszulki. Wygląda on tak:



Przód swetra jest złożony z dwóch części w kolorze żółtym, zapinanych na 5 guzików. Pod szyją nie ma guzika, gdyż mój syn nie lubi takich zapięć.


Na dole przodów oraz pod szyją jest jest ściągacz z brązowym paskiem. Na każdej z połówek jest jeden warkocz. Oto jego zbliżenie:


Kolor na tym zdjęciu jest przekłamany. Sweter ma takie kolory jak na pierwszym zdjęciu. Niestety dzisiaj u mnie ponuro i ciężko z dobrym światłem. Rękawy zostały zrobione ściegiem gładkim prawym w kolorze brązowym z żółtym paskiem na ściągaczu:


Na tyle swetra wykonałam trzy warkocze:


W przybliżeniu wyglądają tak:


Jak widać na zdjęciu dwa brzegowe warkocze są węższe od środkowego, składają się z ośmiu oczek, a środkowy z dwunastu.

Edit:
Wzory na warkocze, z których korzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz