niedziela, 30 listopada 2014

bałwanki

Oglądałam wiele ozdób świątecznych aż w końcu i do mnie święta zawitały. Na razie zrobiłam 3 zawieszki szydełkowe i jedną bombkę szydełkową, ale one czekają na usztywnienie, a usztywnię je jak już zrobię wszystkie, które zamierzam i dopiero wtedy je pokażę. Na razie pochwalę się bałwankami, które zrobiłam. Są one do zawieszenia na choince lub jako ozdoba okna czy szyby samochodowej. U mnie będą wisieć akurat na choince.



Tymczasowo roboczo bałwanki zawisły na wieszaku do ubrań. Oba są zrobione na szydełku i wypełnione wypełniaczem do poduszek. Oczy i guziki są zrobione z koralików, a ręce i usta wyszyty, nos podobnie, ale jest zrobiony w sposób wypukły. Poniżej widać bliżej większego bałwanka: 

       


         
 Ma 15 cm wysokości, natomiast niższy ma 9 cm - zdjęcie poniżej:




Dla siebie mam w planach zrobić jeszcze kilka i kilka sprezentować. Jeśli komuś się spodobają mogę je wykonać na zamówienie.

Poza tymi bałwankami zrobiłam czapkę na drutach, ale czapka jakoś mi nie leżała i ją sprułam, myślę nad kolejną. ;) Ale to i inne rzeczy już po świętach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz