czwartek, 4 grudnia 2014

pierwsze bombki i zawieszki

Udało mi się zrobić kilka bombek i zawieszek. Miałam czekać z usztywnianiem do większej ilość tuż przed świętami, ale nie wytrzymałam, musiałam zobaczyć ich ostateczny wygląd. I tak się prezentują moje pierwsze bombki i gwiazdki:



Poza tymi na zdjęciu zrobiłam jeszcze jedną, ale zdążyłam jej zrobić szybkie zdjęcie i zaraz potem została sprezentowana: 



Ta bombka jest zrobiona błękitnym kordonkiem z dwoma paskami srebrnego kordonka. Jest największa ze wszystkich zrobionych przeze mnie do tej pory i ma 14 cm.



Te bombki są również duże, bo mają po 12 cm. Jedna jest z czerwonego kordonka a druga z białego.



Ta bombka jest najmniejsza, ma 9 cm średnicy. Zrobiłam ją z białego z dwóch połówek i połączyłam je srebrnym kordonkiem.




Poza bombkami zrobiłam jeszcze dwie gwiazdki, obie z białego kordonka. Ta po lewej jest większa i ma 12 cm, a ta po lewej 9 cm.



To jeszcze nie koniec z ozdobami świątecznymi. Zamierzam zrobić więcej bombek i zawieszek, a także bałwanków. Myślę też o innych ozdobach, ale nie wiem czy zdążę. Na pewno pokażę wszystkie ozdoby, które uda mi się zrobić.  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz