poniedziałek, 15 grudnia 2014

misiowy komplet

Cały czas pracowałam ostatnio nad zawieszkami i bombkami choinkowymi poza przerwą na misiowy komplet. Koleżanka zamówiła u mnie komplet dla chłopca, który niedawno urodził się w jej rodzinie. Komplet miał się składać z bucików i czapki z motywem misia. Koleżanka po wykonaniu zatwierdziła efekt i wysłałam do niej paczkę, a wczoraj rodzice malutkiego chłopczyka dostali taki właśnie oto komplet:



Wiedziałam tylko tyle, że chłopczyk urodził się w ostatnich dniach listopada, a prezent miał być darowany w okolicach Bożego Narodzenia. Wzięłam książeczkę zdrowia mojego starszego syna i zobaczyłam jaki obwód głowy ma większość chłopców w tym wieku. Wyszło mi 38 i na taki też obwód zrobiłam czapkę, głębokość to 15 cm. Cała czapka jest zrobiona na szydełku z brązowej i jasno żółtej włóczki. Pyszczek wypchałam wypełnieniem do poduszek, nos i usta wyszyłam, a oczy zrobiłam z większych, czarnych koralików.



Buciki mają długość 10 cm. Sposób wykonania taki sam jak w czapce, poza koralikami, użyłam mniejszych niż w czapce. Dodatkowo w środku bucika jest tasiemka satynowa, którą można ściągnąć delikatnie i zawiązać po to, żeby bucik nie spadał z nóżek maluszka. Na zdjęciu widać kawałek wstążki w prawym bucie.

Nowi właściciele podobno zadowoleni, więc ja tak samo. :)


Jutro a może pojutrze pokażę ozdoby choinkowe, które zrobiłam. Są wśród nich szydełkowe bombki, zawieszki i bałwanki. Ostatnia partia zawieszek czeka na usztywnienie, zaraz po opublikowaniu tego posta zamierzam się za to wziąć. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz