środa, 27 maja 2015

kolejna lala

Syn po tym jak zrobiłam lalki, których opis umieściłam tutaj, wziął do przedszkola tą w zielonej sukience. Według jego relacji, lalki bardzo się spodobały dzieciom w przedszkolu, również jego wychowawczyni. Lala spodobała się jej do tego stopnia, że zamówiła u mnie jedną. Miała mieć żółte włosy i sukienkę w biało niebieskie paski. Zgodnie z jej życzeniem powstała taka lala:



Lala jest zrobiona beżowym YearnArt Jeans, białym, niebieskim i żółtym akrylem szydełkiem nr 3. Dla ozdoby dodałam jej kokardki z białej satynowej wstążki, oczy są zrobione z bezpiecznych oczu.


Wychowawczyni syna, kiedy zobaczyła lalę była zadowolona, jednak po przyjrzeniu się lali chciała, aby dodać jej uśmiech. Wzięłam, więc lalę z powrotem do domu i zrobiłam jej uśmiech czerwonym akrylem. Po poprawce wyglądała tak: 


Lala już jest w nowym domu, a nowa właścicielka jest zadowolona. Jestem ciekawa Waszej opinii - która wersja lali Wam się bardziej podoba? Uśmiechnięta czy bez uśmiechu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz