czwartek, 23 marca 2017

szal entrelaciem

Z nowym rokiem zaczęłam nową robótkę związaną z pomiarami temperatur. Koców na razie mi starczy, więc zdecydowałam się na szal metodą entrelac. Dla wprawienia się i dokładnego nauczenia zrobiłam szal z innej, wielokolorowej włóczki. 

entrelac szal
Włóczka: Madame Tricote Merino Gold Batik Design  
Druty/szydełko: druty 3,0 mm 


Szal składa się z 6 kwadratów wszerz.


W trakcie robienia, szal nie był taki prosty, można powiedzieć, że falował, kwadraciki były nieco wypukłe. Po zakończeniu robótki przeprasowałam go delikatnie żelazkiem z parą.


Z lewej strony szal nie wygląda już tak elegancko, ale z oddali nie wyróżnia się specjalnie od przedniej strony.


Szal doskonale się sprawdza w taką pogodę jak teraz mamy. Podoba mi się jego wzór, ale również kolorystyka. Bardzo lubię niebieski kolor, a szczególnie jego połączenie z beżem czy brązem, podobnie jak z zielonym. Mam nadzieję, że cieplejsze dni szybko nadejdą, a póki co ogrzewam szyję entrelacowym szalem.

7 komentarzy:

  1. Super wyszedł. Ja mam ciągle w planach nauczyć się tej techniki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też odkładałam to w czasie, wydawała mi się skomplikowana i zawiła, ale ostatecznie okazała się w sumie dość prosta :)

      Usuń
  2. Fantastycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszedł:) Mi też się taki marzy:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To koniecznie trzeba taki zrobić :D

      Usuń