niedziela, 13 stycznia 2019

Pamiątkowy anioł

W listopadzie mój mąż po raz trzeci został ojcem chrzestnym, tym razem swojej siostrzenicy. W związku z tym zrobiłam pamiątkowego anioła. 


Druty/ szydełko: szydełko 1,25 mm 
Włóczka/kordonek: biały kordonek Maxi, beżowa włóczka YarnArt Jeans 
Inne: klej na gorąco   


Czasu miałam na styk, bo chrzciny zostały zorganizowane w dwa tygodnie. Dzień przed Chrztem kleiłam anioła i dopracowywałam. Po raz pierwszy zdecydowałam się na zrobienie włosów z włóczki. Uznałam, że beżowy kolor będzie pasował i nie zepsuje delikatnego w założeniu efektu.


Mąż zadowolony, szwagierka i narzeczony zadowoleni, a chrześnica? Okaże się w przyszłości. 😊

8 komentarzy:

  1. Przepiękny pamiątkowy Anioł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że mimo tak długiej przerwy we wpisach mnie czytasz.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że czytasz mojego bloga dalej, mimo dłuuuugiej przerwy. :)

      Usuń
  3. Jeszcze takiego dużego nie robiłam A wyszedł świetny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja przymierzam się do jeszcze większego, ale to już tak powoli na spokojnie. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jest przepiękny!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń