piątek, 4 grudnia 2015

fioletowa czapka z ażurowym motywem

Na początku listopada zrobiłam chustę w kolorze fioletowo - białym. Znajdziecie ją tutaj. Do kompletu do niej zrobiłam taką czapkę: 



Czapka jest zrobiona od dołu na drutach 3 mm włóczką Sweet Baby. Zaczęłam ją od ściągacza z 2 oczek prawych i dwóch oczek lewych. 


Następnie wrobiłam jeden z ażurowych motywów chusty Peipponen i kontynuowałam ściegiem gładkim prawym.


Czapka na głowie układa się tak:


Chętnie pokazałabym Wam jak to wygląda w komplecie z chustą, ale chustę wcześniej oddałam nowej właścicielce. :)

3 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie czapki miałam kiedyś na pęczki i jestem przekonana, że jak dobrze poszuka to jeszcze znajdę w szafie jakieś. Teraz bardzo chętnie zamawiam czapki lub kapelusze z https://hatfactory.pl/ i jestem przekonana, że muszę jeszcze uzupełnić moją kolekcję.

    OdpowiedzUsuń