środa, 25 listopada 2015

Dzień Pluszowego Misia

Dzisiaj jest Dzień Pluszowego Misia. Z tej okazji w przedszkolu mojego syna dzieci mają przynieść ze sobą jutro pluszowe misie. Robiłam swoim dzieciom już wcześniej maskotki, ale były to różnego rodzaju maskotki zwierzaki lub postaci z bajek. Nie robiłam im misia. Z tego też powodu zrobiłam go synowi. Była to taka robótka priorytetowa :)



Misia zrobiłam według własnego pomysłu, nie korzystałam z żadnego wzoru. 


Postać maskotki jest zrobiona szydełkiem 4 mm włóczką YarnArt Jeans w kolorze ciemnego beżu podwójną nitką. Zużyłam na nią niecałe 2 motki. Ma 30 cm. Misiowi zrobiłam ubranko na drutach w żółto niebieskie paski. W końcu już zimno jest ;) Użyłam do tego drutów 3 mm i resztek akrylowych włóczek. Miś ma założone safety eyes w kolorze zielonym. Nosek jest wyszyty, podobnie jak uśmiech i brwi. Lepiej to widać na zdjęciu bez czapki. 



Czapka jest zdejmowana, natomiast kamizelka jest założona na stałe. Bez czapki widać, że ma uszy (wcale nie zapomniałam o nich ;) )


Jestem bardzo zadowolona z tego misia. ma taki kształt jaki lubię u misiów. Bardzo lubię takie nóżki u misiów i pękate brzuszki :)


Zaczęłam już kolejnego misia, tym razem dla młodszego syna, więc niedługo zobaczycie misia w innej odsłonie :)

13 komentarzy:

  1. Natchnęłaś mnie,bo ja co prawda mojej córce robiłam misia, ale jest tak zmasakrowany, że strach. A ten Twój miś jest idealny w swej prostocie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Cię natchnęłam, czekam na Twojego misia z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. Zauroczył mnie ;). Jest śliczny, ma świetny sweter ale ta czapka przebija wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny :) Piękne rzeczy robisz :)
    www.słonecznaradzi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny miś, gratuluję pięknego pomysłu i wykonania. W misiu najbardziej podobają mi się jego zielone oczka, jeszcze takiego koloru nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczy zamawiałam na grupie Tuli Amisie w zamówieniu grupowym z Alliexpress :)

      Usuń
  5. Miś musi mieć pokaźny brzuszek - Ewelino - Twój jest idealny - cudowny, a i wdzianko takie gustowne:)

    OdpowiedzUsuń