poniedziałek, 18 kwietnia 2016

kolorowy szal

Jakiś czas temu pokazywałam szal zrobiony na wielkanocną wymianę. Kiedy byłam w pasmanterii kupiłam dwa kolory włóczki Nako Angora Granit Sim. Jeden z nich kupiłam z myślą o szalu dla mnie. 


Włóczka: Nako Angora Granit Sim  
Druty/szydełko: druty 4 mm 
Wzór: własny 

Dla siebie wybrałam nieco żywsze kolory, po pochmurnej zimie potrzeba mi czegoś bardziej energetycznego.


Podobnie jak w poprzednim szalu, szukałam jakiegoś wzoru, który by mnie ujął, ale nic takiego nie znalazłam, albo były zbyt mało ażurowe, albo zbyt proste, a przez to i nudne w robocie, albo zbyt skomplikowane, co przy tak wzorzystej nitce i tak by nie było widoczne. W końcu rozrysowałam na kartce coś, co miało przypominać tulipany. Dlaczego tak? Bo chciałam coś ciekawego, ale  nieskomplikowanego na wzór, a przede wszystkim chciało mi się już wiosny i kwiatów :D 


Szal jest bardzo cieniutki, kiedy go wziąć pod światło prześwituje na drugą stronę.


Szal miałam okazję już nosić, pogoda u mnie dość zmienna, raz słońce i 20 stopni a raz pochmurno i nieco powyżej 10. Szal jest wystarczająco ciepły na taką pogodę. Włóczka sprawia, że trochę podgryza, ale akurat na szyi zupełnie mi to nie przeszkadza. 


A teraz na drutach zaczęty sweterek lub kamizelka dla młodszego i dalej dziubię ogoniasty. Szydełkowo przybywa obydwóch temperature blanket.

8 komentarzy: