niedziela, 2 sierpnia 2015

anioł

Anioł, którego zrobiłam na prezent dla chrześnicy męża bardzo spodobał się mamie małej Lenki. Tamtego anioła znajdziecie tutaj. W zeszłym tygodniu szli na chrzciny i Ola, mama Lenki, poprosiła mnie o zrobienie takiego anioła z tej okazji. Termin był dość szybki, ale zdążyłam. 



 


Anioł jest zrobiony kordonkiem Maxi szydełkiem 1,4 mm. Wzór to tak samo jak poprzedni anioł - Erhetta. Jego wysokość to 33 cm. Robiłam go tym samym szydełkiem i kordonkiem co poprzedniego. Podając tam wielkość około 25 cm, mocno się pomyliłam. ;) Anioła usztywniłam nieco rozwodnionym wikolem. Oddzielnie usztywniałam sukienkę z głową, 2 skrzydła, aureolę i ręce. Tym razem inaczej usztywniłam sukienkę w porównaniu do poprzedniego anioła.



Anioł trafił do chłopca i był problem co mu włożyć w ręce. Kwiatki są bardziej dziewczęce, poza tym i tak akurat nie miałam suszonych kwiatów, a nie zdążyłabym ususzyć. Potem wpadł mi pomysł oparcia na rękach obrazka świętego Krzysztofa z racji, że chłopczyk ma na imię Krzyś. Jak poszłam do sklepu okazało się, że są tylko obrazki z modlitwą dla kierowców, więc odpadła ta opcja. W zamian za to kupiłam Anioła Stróża. Niestety po przyjściu do domu okazało się, że obrazek jest na tyle duży, że zasłania większość anioła i nie wygląda to dobrze. Mniejszych obrazków w sklepie już nie mieli. Ostatnia myśl to niebieska wstążka w rękach, ale wyglądało to dość dziwnie i ostatecznie anioł został z psutymi rękami. Wydaje mi się, że spośród tych wszystkich opcji anioł bez niczego wygląda najlepiej i najbardziej elegancko.


Poniżej zbliżenia na górę i spódnicę anioła: 




Ja jestem bardzo zadowolona z tego anioła. Na razie robiłam jeden wzór, ale spodobało mi się robienie tych aniołów. Na pewno nie będzie to ostatni mój anioł.

10 komentarzy:

  1. Piękny anioł, widać wprawną rękę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o woow :) jaki cudny. ja kocham aniołki. mam ceramiczne. drewniane. muszę kiedys zrobić sobie takiego szydełkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy poprzednim aniele wstawiłam link do wzorów na anioły, jest spory wybór. Jeśli się zdecydujesz, chętnie obejrzę Twojego anioła :)

      Usuń
  3. Jestem pod niesamowitym wrażeniem Pani prac i podziwiam kunszt, poprostu przepiękne te aniołki. :-)
    czesankoweesyfloresy

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł nie ziemskiej urody :)
    Wcale się nie dziwię , że poproszono o niego :)

    OdpowiedzUsuń